Dag 1 - De reis via Los Angeles naar Denver

17 juli 2019 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Zo’n reisdag begint altijd een beetje onrustig. ‘Zit dit al in de koffer of dat wil ik eigenlijk ook wel mee’. Eerst zonder iets op de weegschaal en vervolgens met de koffer in de hand. Gelukkig niet te zwaar, heel netjes eigenlijk. Was wel een redelijk gewicht hoor maar dat heeft eerder iets met de 1e weging te maken (Kop hem zelf wel in). Hebben we nu tenminste wat meer plek over voor souvenirs op de terugweg zullen we maar denken. Jan Koppen wilde ons wel wegbrengen dus vertrokken we zo’n 3 uur van tevoren naar Schiphol. Vlotter dan verwacht liepen we al snel keuvelend achter de douane.

De reis via Los Angeles naar Denver. Het eerste gedeelte (11:00uur), een transfer van 1,5uur en vervolgens nog eens 2uur door naar Denver. Het is beste een lange zit maar gaan ervan uit dat het de moeite waard zal zijn. Redelijk nieuw en modern toestel volgens ons, niet eerder meegemaakt dat je in de flightmodus ook kan appen!  Behoudens wat turbulentie vlak voor de landing in LA een prima vlucht gehad.

Ik had me voorgenomen in een Jeep te gaan rijden maar omdat die we zo laat arriveerden stond die er niet meer. Vervangende auto vond ik niet echt mooi dus beetje onderhandelen voor een andere. Nou die heb ik gekregen hoor, voel me de koning te rijk in m’n “Dodge RAM Big Horn Sport 2019”! Ja toch, heerlijk om ook op deze manier Amerika te beleven.

We vielen snel in slaap zal je begrijpen.

Later…

1. Lisette:
    19 juli 2019
    Goed te horen dat alles goed verlopen is. Genieten kan beginnen👍😘
  2. Sylvia van Bakel:
    19 juli 2019
    👍👍
  3. Willem Witteman:
    20 juli 2019
    blij te horen van jullie goeder aankomst .
    we zullen het mee beleven.
  4. Nicklas:
    21 juli 2019
    Dat is een lekker karretje... dat alleen is al genieten! Fantastische reis toegewenst!