Dag 7 - Muckross House and farms

31 juli 2021 - Killarney, Ierland

Gestart vandaag met een 'Quickstart'! Dit is een vitamine smoothie van ons hotel. Daarna lekker roerei met toast, Mar zonder, ik met zalm. Wat naar hé!

Zoals gisteren gezegd zijn we vandaag naar het Muckross House geweest. In een woord gezegd 'Overweldigend' De geschiedenis, heb je even, laten we zitten. Het enige, dat het door een nazaat in 1932 aan de Ierse staat is geschonken.

Daarna hebben we een rondwandeling gemaakt langs verschillende boerderijen, ambachtswerk en school uit die tijd.

Hoe slecht het weer 's morgens was, hoe mooi het 's middags werd. We zijn dus inderdaad teruggereden om een aantal gemiste punten van de 'Ring of Kerry' nog eens te gaan bekijken. Oké, het was 120km op en neer, maar zeker geen spijt van gehad. Met het zonnetje erbij ziet het er een stuk mooier uit. Tijd aan ons zelf en heel mooie locaties gezien waar we gisteren aan voorbij zijn gegaan door het slechte weer.

Zeiden zojuist nog tegen elkaar hoe ongelofelijk mooi Ierland is. Zo groen, zo wijds, cultuur, vriendelijkheid en gastvrijheid van de mensen.

Vanwege de kwaliteit en service van het hotel opnieuw lekker 'thuis' gegeten. Nu lekker tijdens m'n verhaal de dagelijkse Cubaan erbij en buiten gezellig zitten keuvelen met Ierse mensen. Super dag geweest!

Morgen verplaatsen naar Ballyvaughan.

Later...

1. Lisette:
    31 juli 2021
    Ziet er allemaal weer heel mooi én groen uit idd.
  2. Anita Peerdeman:
    Prachtig!
  3. Nancy:
    31 juli 2021
    Wat een kleuren groen, prachtig
  4. Colinda:
    31 juli 2021
    Wat een mooie trip maken wij hè ! Veel plezier....morgen gaan wij naar Killarney...Leuk jullie blog!!
  5. Willem Witteman:
    31 juli 2021
    prachtig gezicht , .jullie komen toch wel terug .
    hoe gaat het links rijden.