Naam:
1872
Video’s:

Over ons

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer. We staan aan het begin van onze reis naar Griekenland en die gaat morgen beginnen.  Zoals jullie van ons gewend zijn, nemen we jullie via ons reisblog en foto's mee langs onze verblijfplaatsen en houden je op de hoogte van onze belevenissen.

Groeten Marianne en Wilbert

Over onze reis

In het zuiden van Europa vind je het veelzijdige Griekenland. Strand, zee, natuur en cultuur. Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een super vakantie. En dan hebben we de vele zonuren en de gastvrijheid nog niet eens genoemd. Kortom na 26 jaar gaan we samen opnieuw naar Griekenland. Na een paar dagen Athene, om de Plaka kunnen we gewoon niet heen, reizen we met ons huurautotootje naar boven het vaste land in. Via Delphi en Meteora buigen we vervolgens links af richting Ionische zee. Hier gaan we al hoppend via een 4-tal eilanden weer terug naar het vaste land. Via de Peloponnesos reizen we dan weer terug naar Athene.

We gaan het zien en gaan lekker rondreizen. Hebben er in ieder geval heel veel zin in!

Bezochte landen

Wij hebben 26 landen (11%) bezocht:

België, Cambodja, Canada, Cuba, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Groenland, Ierland, IJsland, Italië, Luxemburg, Marokko, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.