Sardinië - Agriturismo Sjaak en Peet, Strand Buggerru

11 augustus 2016 - Buggerru, Italië

Na ons ontbijt zijn we naar de agriturismo van Sjaak en Petra toegereden. Vanaf de Strada Provinciale zitten zij nog zo’n 1,5 km omhoog. Hele mooie locatie, in een roze accommodatie “Melrose Place” noemt Sjaak het. Wat rondgesnuffeld, bakkie koffie gedaan en toen in 1 auto gestapt en richting Buggerru. De mistral was nog altijd gaande. Ontzettend ruwe zee met meters hoge golven. Prachtig om te zien hoe deze uiteen spatten op de golfbrekers. We zijn de pier opgelopen om het allemaal zo dicht mogelijk te bekijken en mee te maken. Uiteraard hebben we het ons bekende visrestaurantje aan de haven bezocht. Wederom voortreffelijk gegeten. Hierna zij  we naar het strand gegaan bij Dido beach. We zijn toch, weliswaar maar tot en met de 1e zandbank, de zee in gegaan. Schitterend om op deze manier in de zee bezig te zijn. Je moest wel op blijven passen want hij trok behoorlijk en veel onderstroming. Beachbal gespeeld en later lekker bij ondergaande zon op het terrasje gezeten van het strandtentje.
We zijn weer naar onze accommodatie terug gereden en hebben daar met z’n viertjes weer lekker van het diner genoten. Aan alle mooie dingen komt ook een einde. Afscheid genomen van Sjaak en Petra en onze kamer opgezocht. We gaan lekker slapen want morgen de verplaatsing naar Olmedo. Eerst doen we nog Bosa aan. Hebben er zin in.

Was een top dag zo met z’n viertjes. Genoten.

Later…

1. Marianne Witteman:
    13 augustus 2016
    Inderdaad een geweldige dag!