Amalfikust & Puglia - Vlucht Vijfhuizen-Napels

5 augustus 2018 - Vijfhuizen, Nederland

Was vanochtend al vroeg op. Begint nu wel te kriebelen bij me. Heb ik altijd zo’n dag van tevoren. Bakkie koffie, kussentjes op de tuinset en met een klassiek muziekje erbij mijn eerste zinnetjes aan onze vakantieblog toevertrouwd.

Vervolgens m’n camera gecontroleerd, lenzen en SD-kaarten erbij gezocht en zonodig leeggemaakt. Is nu binnen de 30 uur dus heb ons ook gelijk online ingecheckt. Blijft leuk om tegenwoordig je boardingpas digitaal op je mobiel bij je te hebben. Vanavond op gemakje de koffer pakken, we hoeven overigens niet zo heel vroeg weg morgenochtend. Rond 11u00 vertrek.

Om lekker verder in de stemming te raken gaan we straks een lekker Italiaans lunchje maken met een, hoe kan dat nou toch weer, een heerlijk streekwijntje uit Puglia.

We zijn weer vol van enthousiasme over wat we mee zullen gaan maken en houden jullie op de hoogte. Het volgende verslag doen we vanuit onze 1e verblijfplaats “Palazzo Torre Barbara” aan de Golf van Napels. Ciao!

Later…

1. John v Tongeren:
    Veel plezier!
  2. Corry:
    Heel veel plezier. Geniet er van 😘
  3. Veegertjes:
    5 augustus 2018
    Hallo lieverds, we wensen jullie een mooie reis toe en zijn erg benieuwd welke pareltjes jullie gaan ontdekken. Wij hebben deze reis 3 jaar terug gemaakt, van Napels naar Bari. Tip: Matera is een must!!
    We volgen jullie XX
  4. Sjeeltje:
    5 augustus 2018
    Oh, wat een heerlijk vooruitzicht! Ik volg jullie hoor, geniet ik een beetje met jullie mee!
    Fijne vakantie! 😘
  5. Ann:
    5 augustus 2018
    Wat heerlijk weer naar Italie, we verheugen ons weer op mooie teksten en idem foto"s. Geniet lekker!
  6. Nicklas:
    5 augustus 2018
    Maak er weer een mooie belevenis van ik kijk uit naar de verhalen!! Have fun X
  7. Willem en Anita:
    5 augustus 2018
    We reizen mee bij het lezen van jullie blog.
    Veel plezier!
  8. Sjaak van den Boogaard:
    5 augustus 2018
    Geniet ervan vriendje, het is daar heerlijk.
  9. Lennart:
    Heel veel plezier. Altijd leuk om jullie avontuur te volgen. Groetjes Lennart
  10. Ad en Monique:
    6 augustus 2018
    Goedemorgen ! wij gaan weer "met jullie mee op reis"! leuk !!! Geniet en goede reis ! x x Ad en Monique
  11. Ad de Groot:
    6 augustus 2018
    Veel plezier en fijne vakantie!!!
  12. Peter Paul:
    6 augustus 2018
    Goeie vlucht en een heerlijke reis gewenst!
  13. Mariska sleper:
    Fijne vakantie
  14. Bernard Neuvel:
    6 augustus 2018
    Geniet ervan, wij volgen met plezier de avonturen en genieten op afstand van al dat moois op de foto's
  15. Ellen Slootweg:
    6 augustus 2018
    Geniet ervan! Wij reizen een beetje met jullie mee.