Sardinië - I Mandorli in Triei

7 augustus 2016 - Triei, Italië

Toen we opstonden vanochtend was het eerste wat ik deed de gordijnen opentrekken. Eigenlijk wist ik het al. Op dat moment een wolkendek boven zee en in de tuin van de B&B redelijk wat wind. Laat staan aan de kust. Tegen beter weten in toch gaan informeren of we uit konden varen, maar nee hoor, zoals verwacht helaas nul op het request. Als het niets zou worden, hadden we op voorhand een alternatief besproken. “Lekker niets doen en hangen en liggen rondom het zwembad bij de B&B”. Kortom een ingelaste rustdag! Groot deel van de dag hadden we heerlijk het rijk alleen en op onze manier met een hoop lol aan het sporten gegaan. Of het effect heeft gehad laten we maar in het midden. Vanaf de lunch kwam er namelijk wijn bij, dus zal wel niet. Vanavond voortreffelijk typisch Italiaans gedineerd en al afscheid genomen van onze vaste tafeldame. Zo’n leuke meid. Zit zoals gewoonlijk weer lekker met m’n sigaartje en wijntje op ons balkonnetje dit epos te schrijven. 23:05 en nog steeds 26gr.
Morgen gaan we verkassen naar het zuidwesten van Sardinië, zal zeker wel weer goed komen.