Toeren rondom Maratea

13 augustus 2018 - Maratea, Italië

Geen haast vanmorgen. Zitten momenteel heerlijk in een relaxmodus en vinden het wel zo prettig voor dit moment. Onze laatste dag in en rond Maratea voordat we de verplaatsing hebben naar Pizzofalcone in Supersano. Na het ontbijtje eerst hartelijk afscheid genomen van de Amerikanen. Heerlijke, gezellige mensen om ’s avonds mee te babbelen en een borrel te drinken. Misschien ooit nog eens een ontmoeting in de USA, wie zal het zeggen.
We hadden onze strandtas gepakt en zijn wat gaan toeren in de omgeving. Door kleine dorpjes in de bergen en langs de kustweg. Hier hebben we vervolgens een stop gemaakt en lekker aan een strandje gelegen. Was namelijk erg warm vandaag. Heb 36grC op mijn mobiel gezien Pff, dan ben je echt blij dat je even kunt plonsen.
Na een paar uur onderweg wat gegeten en zijn rustig aan, genietend van de mooie omgeving, terug gereden naar het klooster. Nog een duik in hst zwembad en vervolgens lekker een hapje gaan eten in  een visrestaurant in het centrum. Perfect om het hier zo af te sluiten.

Morgen de verplaatsing naar de hak van de laars even voorbij Lecce.

Ciao, later…

1. Miriam:
    14 augustus 2018
    De foto’s zijn werkelijk prachtig en zie dat jullie enorm genieten.
  2. Henk den Butter:
    14 augustus 2018
    Mooie foto’s en mooie verhalen. Geniet er nog maar van jullie
  3. Veegertjes:
    15 augustus 2018
    Prachtige foto’s, zo genieten we met jullie mee!
    😘😘