Reacties
Reacties 101 - 150 van 152
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Willem Witteman | en dan moe je maar denken ,deze mensen moeten hun… | 4 aug. '16 |
| Leon | Jullie 500-tje is toch wel een cabriootje ...... | 3 aug. '16 |
| John en an | Wat een rijkdom daar! Maar inderdaad leuk om eens… | 3 aug. '16 |
| Cilia | Wat een heerlijk verhaal. Kun je er ook fietsen zonder… | 2 aug. '16 |
| Monique | klinkt heerlijk allemaal . en wat een prachtige foto`s… | 2 aug. '16 |
| Mir en Rich | Wauw wat een prachtige foto's. Ziet we heerlijk… | 1 aug. '16 |
| Evelien | Voel me een beetje mee op reis met jullie, zo meelezend… | 1 aug. '16 |
| Jones | Begin klinkt goed Smith heel veel plezier en genieten… | 1 aug. '16 |
| Leon | Ziet er niet verkeerd uit zo'n agriturismo. | 31 jul. '16 |
| Petra | Geniet, en tot straks ergens bij Alghero ofzo! Grt… | 31 jul. '16 |
| Lennart | Klinkt prachtig | 31 jul. '16 |
| John en an | Het was idd chaos naar en op Schiphol, bagagestoring… | 31 jul. '16 |
| Lennart | Zo te lezen wordt het weer heerlijk smullen. Mooie… | 31 jul. '16 |
| Monique | Ziet er goed uit en klinkt geweldig. Fijn te horen… | 30 jul. '16 |
| T&J | Een hele fijne vakantie en voor straks een goede vlucht.… | 30 jul. '16 |
| Corry | Woordje van vergeten | 30 jul. '16 |
| Corry | Wilbert en Marianne , maak er een prachtige vakantie… | 30 jul. '16 |
| John en an | We verheugen ons weer op de leuke verhalen van jullie… | 29 jul. '16 |
| Marja en Lauw de Wilde | Bedankt voor je levendige verhalen,daar kan ik van… | 7 aug. '15 |
| Jones | Absoluut weer met heel veel plezier jullie belevenissen… | 6 aug. '15 |
| Lisette | Dubbel genieten nog de laatste uurtjes en morgen goede… | 5 aug. '15 |
| Henk den Butter | Gezellig hoor! ben er al vaak geweest maar heb het… | 4 aug. '15 |
| John en an | Wat een toevalstreffer die bruiloft, ziet er mooi… | 1 aug. '15 |
| Lisette | Hallo Wilbert en Marianne, klinkt allemaal ontzettend… | 31 jul. '15 |
| John en an | Prachtig, prachtig, prachtig;wat een mooie foto's… | 30 jul. '15 |
| John en an | Wat heerlijk allemaal, en niet zeuren over een portemonee… | 28 jul. '15 |
| Corry | Geweldig wat leuk ,en wat schrijven jullie het ook… | 27 jul. '15 |
| Willem Witteman | hallo luitjes,mooie verhalen we volgen jullie op de… | 25 jul. '15 |
| Peter Paul | Terug vanuit een fantastisch en veelzijdig Maleisië… | 25 jul. '15 |
| T&J | Zaterdagmiddag, storm, regen, kortom herfstweer en… | 25 jul. '15 |
| John en an | Wat schrijf je weer fantastisch! Je waant je zo ook… | 25 jul. '15 |
| Jan | Sarah ? Hoe lang is dat vliegen | 24 jul. '15 |
| Monique | prachtige foto`s !!! zal gerust heel indrukwekkend… | 24 jul. '15 |
| Ellen | Erg leuk om om jullie ervaringen te volgen..... | 23 jul. '15 |
| Henk den Butter | Leuk! Jouw berichten lezen lekker en geniet er van… | 22 jul. '15 |
| John en an | Prachtig, lekker genieten en je schrijft weer geweldig!… | 22 jul. '15 |
| Kim | Leuk!! Ik heb zelf helemaal zin om er heen te gaan… | 22 jul. '15 |
| Marijke | Oh, gezellig weer die verhalen, je "proeft"… | 22 jul. '15 |
| Mirelle | Ghegheghe altijd weer wijn :) | 22 jul. '15 |
| Henk den Butter | Geweldig eiland he! Geniet er van! Gr | 21 jul. '15 |
| Jones | Prachtig weer die verhalen tot in detail beschreven… | 20 jul. '15 |
| Marja en Lauw de Wilde | Het zal weer een mooie reis worden denk ij zo,wel… | 20 jul. '15 |
| Jan | Loop schoenen al gebruikt dus . Geniet er van ! | 20 jul. '15 |
| Willem Witteman | Klinkt weer goed ,moeten jullie beiden aan de wijn… | 20 jul. '15 |
| Rene en Syl | Lieve 2 genieten daar! zonnige groetjes uit Vijfhuizen.… | 19 jul. '15 |
| Ellen | Leuk ben weer benieuwd naar jullie vakantie verhalen.....liefs… | 19 jul. '15 |
| Robert | Veel plezier .... | 19 jul. '15 |
| Mir en Rich | Jaa!!! Leuk weer gezellige, mooie verhalen en foto's.… | 19 jul. '15 |
| Lennart | Hele goede reis en heel veel plezier. | 18 jul. '15 |
| Leon | Een hele fijne vakantie toegewenst en zijn erg benieuwd… | 18 jul. '15 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Monique: Lieve wilbert en marianne,…
- John en an: Bedankt voor de mooie foto's…
- Peter Paul: ik heb met veel plezier jullie…
- Marijke: Zeker genoten, wat een mooie…
- Anita: Wat een fantastische reis!…
Alle reacties »