Reacties

Reacties 101 - 150 van 152

Naam Reactie Datum
Willem Witteman en dan moe je maar denken ,deze mensen moeten hun… 4 aug. '16
Leon Jullie 500-tje is toch wel een cabriootje ...... 3 aug. '16
John en an Wat een rijkdom daar! Maar inderdaad leuk om eens… 3 aug. '16
Cilia Wat een heerlijk verhaal. Kun je er ook fietsen zonder… 2 aug. '16
Monique klinkt heerlijk allemaal . en wat een prachtige foto`s… 2 aug. '16
Mir en Rich Wauw wat een prachtige foto's. Ziet we heerlijk… 1 aug. '16
Evelien Voel me een beetje mee op reis met jullie, zo meelezend… 1 aug. '16
Jones Begin klinkt goed Smith heel veel plezier en genieten… 1 aug. '16
Leon Ziet er niet verkeerd uit zo'n agriturismo. 31 jul. '16
Petra Geniet, en tot straks ergens bij Alghero ofzo! Grt… 31 jul. '16
Lennart Klinkt prachtig 31 jul. '16
John en an Het was idd chaos naar en op Schiphol, bagagestoring… 31 jul. '16
Lennart Zo te lezen wordt het weer heerlijk smullen. Mooie… 31 jul. '16
Monique Ziet er goed uit en klinkt geweldig. Fijn te horen… 30 jul. '16
T&J Een hele fijne vakantie en voor straks een goede vlucht.… 30 jul. '16
Corry Woordje van vergeten 30 jul. '16
Corry Wilbert en Marianne , maak er een prachtige vakantie… 30 jul. '16
John en an We verheugen ons weer op de leuke verhalen van jullie… 29 jul. '16
Marja en Lauw de Wilde Bedankt voor je levendige verhalen,daar kan ik van… 7 aug. '15
Jones Absoluut weer met heel veel plezier jullie belevenissen… 6 aug. '15
Lisette Dubbel genieten nog de laatste uurtjes en morgen goede… 5 aug. '15
Henk den Butter Gezellig hoor! ben er al vaak geweest maar heb het… 4 aug. '15
John en an Wat een toevalstreffer die bruiloft, ziet er mooi… 1 aug. '15
Lisette Hallo Wilbert en Marianne, klinkt allemaal ontzettend… 31 jul. '15
John en an Prachtig, prachtig, prachtig;wat een mooie foto's… 30 jul. '15
John en an Wat heerlijk allemaal, en niet zeuren over een portemonee… 28 jul. '15
Corry Geweldig wat leuk ,en wat schrijven jullie het ook… 27 jul. '15
Willem Witteman hallo luitjes,mooie verhalen we volgen jullie op de… 25 jul. '15
Peter Paul Terug vanuit een fantastisch en veelzijdig Maleisië… 25 jul. '15
T&J Zaterdagmiddag, storm, regen, kortom herfstweer en… 25 jul. '15
John en an Wat schrijf je weer fantastisch! Je waant je zo ook… 25 jul. '15
Jan Sarah ? Hoe lang is dat vliegen 24 jul. '15
Monique prachtige foto`s !!! zal gerust heel indrukwekkend… 24 jul. '15
Ellen Erg leuk om om jullie ervaringen te volgen..... 23 jul. '15
Henk den Butter Leuk! Jouw berichten lezen lekker en geniet er van… 22 jul. '15
John en an Prachtig, lekker genieten en je schrijft weer geweldig!… 22 jul. '15
Kim Leuk!! Ik heb zelf helemaal zin om er heen te gaan… 22 jul. '15
Marijke Oh, gezellig weer die verhalen, je "proeft"… 22 jul. '15
Mirelle Ghegheghe altijd weer wijn :) 22 jul. '15
Henk den Butter Geweldig eiland he! Geniet er van! Gr 21 jul. '15
Jones Prachtig weer die verhalen tot in detail beschreven… 20 jul. '15
Marja en Lauw de Wilde Het zal weer een mooie reis worden denk ij zo,wel… 20 jul. '15
Jan Loop schoenen al gebruikt dus . Geniet er van ! 20 jul. '15
Willem Witteman Klinkt weer goed ,moeten jullie beiden aan de wijn… 20 jul. '15
Rene en Syl Lieve 2 genieten daar! zonnige groetjes uit Vijfhuizen.… 19 jul. '15
Ellen Leuk ben weer benieuwd naar jullie vakantie verhalen.....liefs… 19 jul. '15
Robert Veel plezier .... 19 jul. '15
Mir en Rich Jaa!!! Leuk weer gezellige, mooie verhalen en foto's.… 19 jul. '15
Lennart Hele goede reis en heel veel plezier. 18 jul. '15
Leon Een hele fijne vakantie toegewenst en zijn erg benieuwd… 18 jul. '15

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »